Mala raja

Forum za trudilice, trudnice, mame
 
HomePortalGalleryRegistracijaLogin
Traži
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» KLOMIFEN
Wed Mar 18, 2015 12:03 am by malena

» auuuuuu
Tue Mar 17, 2015 11:59 pm by malena

» Vaš horoskopski znak
Fri Aug 22, 2014 4:09 pm by Dzana

» Odakle nam tipkate :)) ?
Fri Aug 22, 2014 4:06 pm by Dzana

» U kakvim ste odnosima sa svekrvom?
Tue Aug 19, 2014 1:33 pm by Dzana

» Razlika u godinama između vas i vm
Tue Aug 19, 2014 1:22 pm by Dzana

» Naša zanimanja
Tue Aug 19, 2014 1:19 pm by Dzana

» Molim vas, nemojte me nikad pitati
Tue Aug 19, 2014 1:01 pm by Dzana

» zelim da vam se javim
Wed Oct 03, 2012 11:26 pm by Bebana27

Forum navigacija
 Portal
 Indeks
 Lista članova
 Profil
 Kako koristiti ovaj Forum?
 Traži
Forum
Affiliates
free forum

Login
Član:
Password:
Prijavi me automatski: 
:: Zaboravljen password

Share | 
 

 Vjezbe za zdrav rast

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down 
AutorPoruka
dinciii MR
Moderator
Moderator


Broj komentara : 210
Age : 33
Mjesto : Bec
Registration date : 2009-03-04

KomentarNaslov komentara: Vjezbe za zdrav rast   Thu May 14, 2009 12:59 am

Kada beba napuni tri mjeseca, za njen pravilan razvoj su, osim ishrane i njege, važne i vježbice za razvijanje određenih grupa mišića. Patronažna sestra pokazuje vam kako da radite vježbice svojoj bebi

Mjeseci zgrčenosti u maminom stomaku su prošli i sada, kod kuće, bebi sljeduje - fitnes! Treba se ispraviti, istegnuti i ojačati. Jednom dnevno, kada raspovijete bebu, uradite sa njom po nekoliko vježbi koje vam ovdje preporučujemo.




Vježba protiv ravnih tabana


Golicajte bebino stopalo sa gornje i sa donje strane.
Ovo će izazvati pokretanje prstiju i grčenje mišića svoda stopala, što doprinosi njihovom jačanju i pravilnom formiranju.
Oba pokreta ponovite na svakoj nogici četiri do šest puta.


Vježba za izduživanje mišića zadnje lože


Obuhvatite bebino koljeno tako da vaš palac bude sa zadnje strane, zatim nogice naizmjenično podižite i spuštajte.
Ovom vježbom se izdužuju mišići zadnje lože nogu i tijelo čini gipkijim i pokretljivijim.
Vježbu ponovite četiri do šest puta.


Vježba za ramene i vratne mišiće

Stavite svoje palčeve u bebine ručice, potom obuhvatite cijelu bebinu šaku i lagano joj ruke ukrštajte preko grudi, a potom ih širite u stranu.
Bebe vole ovu vježbu koja pojačava pokretljivost ramenog pojasa i ojačavaju mišiće ruku i ramena.
I ovu vežbu ponovite četiri do šest puta.


Vježbe za mišiće leđa

Stavite dijete da leži na stomaku, a onda pažljivo podižite dječje ručice od podloge, 15 do 20 cm u visinu.
Ovu vježbu ponovite četiri do šest puta, da biste bebi ojačali mišiće ruku, ramena, vrata i leđa.

Vježba za sjedenje

Dok beba leži, uzmite njene ruke u svoje i lagano je odignite od podloge, 15 do 20 cm u visinu.
Ovu vježbu radite veoma nježno, bez naglog potezanja, pa polako spustite dijete.
Ponovite vježbu samo dva puta.



Bez naglih pokreta

Sve vježbe sa dijetetom radite nježno i bez naglih pokreta, naročito bez naglog potezanja dječijih ručica, jer tako možete i nehotice povrijediti bebine zglobove.

_________________
http://neckodina.weddingannouncer.com/
Na vrh Go down
http://neckodina.weddingannouncer.com/
 
Vjezbe za zdrav rast
Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Mala raja :: Bebe do 1godine-
Idi na: